Er du klar til at sætte dit præg på synsområdet i en dynamisk og udviklende organisation?
Team Synsadministration søger en ny kollega, som ønsker at gøre en forskel på synsområdet. Hvis du brænder for at yde en god service for vores kunder, arbejde med digitalisering og har lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og myndigheder – så er dette måske jobbet for dig.
Brænder du for at kombinere din faglighed med processtyring og digitalisering? Vil du være med til at skabe effektive og klare rammer for synsområdet til gavn for vores kunder? Så er du måske vores nye kollega
Vi søger lige nu en kollega, der har erfaring med procesoptimering og har stærke proceskompetencer. Du skal kunne bidrage til at drive udviklingen og kvaliteten i vores opgaver. Har du erfaring med digitaliseringsopgaver og et digitalt mindset, vil det være et stort plus.
Dine opgaver
- Drive og koordinere processer, der udvikler og optimerer arbejdsgange og processer indenfor sagsbehandling og tilsynsopgaver
- Sagsbehandling på området
- Sikre kvalitet og ensartethed i sagsbehandling gennem optimerede processer og samarbejde på tværs af teams.
- Bidrage til samarbejdet med interne og eksterne interessenter for at finde effektive og bæredygtige løsninger.
- Har erfaring med procesoptimering og kvalitetsforbedringer
- Selv kan skabe fremdrift i sine opgaver
- Evner at arbejde struktureret og selvstændigt med komplekse problemstillinger
- Har stærke kommunikationsevner og kan formidle digitalisering og processer på en forståelig måde
- Er samarbejdsorienteret og kan navigere i et miljø med mange interessenter
- Et engageret team med faglig dybde og fokus på samarbejde
- Et team med højt til loftet og en uformel omgangstone
- Spændende opgaver med stor samfundsmæssig betydning
- Fleksible arbejdsvilkår og en arbejdsplads, der prioriterer balancen mellem arbejde og fritid
Hos Færdselsstyrelsen arbejder vi for at sikre en høj trafik- og færdselssikkerhed på vejene. Vi er i konstant udvikling, og vi arbejder løbende med digitaliseringsprojekter og forbedring af vores sagsgange. Du får derfor mulighed for at bidrage til udvikling af både processer og arbejdsmetoder, og dermed præge det fremtidige arbejde i en central offentlig myndighed. I teamet får du ca. 20 gode kolleger med vidt forskellig uddannelsesmæssig baggrund - og det ser vi som en styrke.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på fuld tid og er til besættelse den 1. august 2025. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomstgrundlag:
Cirkulære om fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område
Cirkulære om organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK)
Lønindplacering sker efter kvalifikationer og anciennitet.
Løn fremgår af Medarbejder- og Kompetencestyrelsens lønoversigt pr. 1. april 2025 Medarbejder- og Kompetencestyrelsens lønoversigt pr. 1. april 2025. Se side 21.
Ansøgning
Send din ansøgning, CV og relevante bilag via Færdselsstyrelsens ansøgningsportal senest den 2. juni 2025. Vi forventer at afholde samtaler i Ribe den 10. juni 2025.
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Rikke Lavall på tlf. 4187 1817. Send en sms, så ringer Rikke til dig.
Der vil blive indhentet reference som led i ansættelsesforløbet.
Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Færdselsstyrelsen, Sorsigvej , 6760 Esbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/c8a84dae-b480-4e28-9b20-0385ca069846