BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliver du motiveret af at arbejde med support, drift og vedligeholdelse af it-systemer og samtidig være bindeled til fagkontoret for de enkelte systemers områder? Så er du måske vores nye medarbejder, som får ansvaret for en række af vores IT-systemer.
Du vil i din rolle som Application Manager varetage drift og support af en række af vores forretningskritiske fagsystemer samt deltage i projektarbejde indenfor dit ansvarsområde. Da vi er et relativt nyt team, vil du få stor mulighed for at præge dine fremtidige arbejdsopgaver og gøre en forskel overfor dine kollegaer.
Dine opgaver
Håndtering af daglig support, ændringsønsker og fejlrettelser vil blive en del af dine daglige opgaver. Vi håber ligeledes, at du vil bidrage til optimering af vores processer indenfor it-drift generelt.
Du vil få ansvaret for at dine systemer løbende understøtter forretningen og holdes opdateret i forhold til forretningens behov og lovkrav. Herunder altid med øje for it-sikkerheden.
Projektledelse af mindre opgaver indenfor eget område samt deltagelse i større projekter vil naturligt ligge i din rolle. Vidensopsamling og dokumentation til brug i den senere drift af systemerne er vigtigt at mestre.
Leverandør-, kontrakt og budgetstyring indenfor dit eget område vil løbende indgå i dine opgaver.
Du vil i stor grad rådgive og sparre med forretningen såvel som med leverandører.
Om dig
Du har en relevant uddannelse og gerne erfaring fra en lignende stilling.
Du arbejder selvstændigt, metodisk og struktureret med dit fagområde og inddrager aktivt dine omgivelser i dit arbejde. Du kommunikerer i øjenhøjde og evner at skabe medejerskab og fælles trækkraft i dine opgaver og projekter. Du har en god fornemmelse for mennesker og ved hvornår du skal lytte, hvornår du skal byde ind og hvornår du skal stå fast.
Vi forestiller os, at du trives i en afvekslende hverdag med mange forskellige opgaver inden for dit felt og at du har lyst til at skabe dine resultater i tæt samarbejde med dine kollegaer på tværs af hele styrelsen.
Vi ser i øvrigt gerne, at du
- kan sætte dig ind i både tekniske og faglige problemstillinger
- kan sikre sammenhæng mellem de sikkerhedsmæssige krav og tekniske løsninger
- har en god forretningsforståelse og en grundlæggende viden om IT-sikkerhed og evt. GDPR
- er en god kommunikator, der kan formidle teknisk viden på en forståelig måde
- kan lide at udarbejde og opdatere dokumentation indenfor dit område
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde ansættelse i en ambitiøs organisation i rivende udvikling, hvor du får gode og fleksible muligheder for at påvirke din egen hverdag i arbejdet med løsningen af dine opgaver.
Du vil blive ansat i IT- og digitaliseringsafdelingen, hvor vores hovedfokus er at understøtte styrelsens forretningsområder bedst muligt gennem vores IT-leverancer, drift og projekter. Vi er 19 kollegaer med forskellige fagligheder fordelt på to teams. Vores omgangstone er uhøjtidelig og med plads til et godt grin.
Om Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen er en styrelse under Transportministeriet. Vi er godt 600 medarbejdere, som hver dag arbejder for at skabe de bedste rammer for sikker og bæredygtig færdsel på vejene. Vi har ansvaret for tilsyn og regulering på vejtransportområdet i Danmark og for køreprøveafvikling og -administration.
Færdselsstyrelsen er en pendlervenlig arbejdsplads med fokus på fleksibilitet og et arbejdsliv i balance. Du vil derfor få tilbudt udstyr til en god hjemmearbejdsplads.
Løn, ansættelsesforhold og ansøgning
Stillingen vil være en fuldtidsstilling med ansættelsessted ved Færdselsstyrelsens hovedkontor i Ribe med mindre rejseaktivitet rundt i Danmark. Vi har dog flere lokationer i det meste af Danmark, så stillingen kan besættes i andre byer end Ribe. Tilkendegiv gerne i din ansøgning, hvis du ønsker at møde ind på en anden af vores lokationer.
Det er en betingelse for din ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og oppebære denne under hele din ansættelse. Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse d. 1. oktober 2023 eller snarest muligt.
Yderligere information
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Sanne Tjelle Grønnebæk tlf. 2173 8893 eller mail stgr@fstyr.dk.
Ansøgning
Kan du se dig selv i overstående beskrivelse, så vil vi rigtigt gerne have din ansøgning sammen med dit cv og anden relevant dokumentation via Færdselsstyrelsens ansøgningsportal på www.fstyr.dk
Sidste frist for indsendelse af din ansøgning er 14. august 2023.
Vi forventer at afholde første og anden samtaler hhv. 22. august 2023 og 25. august 2023. Samtalerne afholdes fysisk hos Færdselsstyrelsen i Ribe.
Der vil blive indhentet referencer og straffeattest som led i ansættelsesforløbet.
Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Færdselsstyrelsen, Sorsigvej 35, 6760 Ribe
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170789&DepartmentId=10047&MediaId=3398&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875472