International koordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

International koordinator til Færdselsstyrelsen Vi er på udkig efter en medarbejder med international erfaring som har lyst til at opbygge styrelsens internationale koordination.



Om stillingen

Færdselsstyrelsen søger en international koordinator, som skal være med til at styrke og kvalificere indsatsen på det internationale område og understøtte alle dele af organisationen i det internationale arbejde.



Som Færdselsstyrelsens internationale koordinator bliver dine opgaver blandt andet at

  • At skabe overblik over styrelsens internationale arbejde
  • Koordinere arbejdet på tværs af fagområder
  • Understøtte styrelsens medarbejdere og ledere i deres møde med det internationale arbejde
  • Understøtte styrelsens direktør og den øvrige direktion i at nå styrelsens ambitioner
  • Lede evt. udviklingsprojekter
  • Koordinere styrelsens arbejde med det kommende danske formandskab
  • Etablere et tæt samarbejde med vores departement
Team Jura er en stabsfunktion som understøtter opgaveløsningen i resten af Færdselsstyrelsen



Du vil blive tilknyttet Team Jura, som er en stabsfunktion, der understøtter opgaveløsningen i resten af Færdselsstyrelsen.



Jura er et velfungerende team i konstant udvikling, og du kan derfor være med til at sætte dit præg på teamets arbejdsgange såvel som teamets dagligdag. Teamets opgaver omfatter blandt andet understøttelse af ledelsen, GDPR, styrelsens regelportefølje og generel understøttelse af styrelsen i diverse juridiske problemstillinger.



Forventninger til dine kvalifikationer

  • Du har erfaring med internationalt arbejde
  • Du er motiveret for stillingen, og har gerne erfaring fra en lignende stilling i offentligt regi
  • Du har naturlige evner for overblik samt gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner. Vi lægger vægt på, at du arbejder selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver samtidig med, at du evner det gode samarbejde
  • Du er god til at formidle komplekse budskaber i øjenhøjde og skabe følgeskab fra de fagmedarbejdere og chefer, som du arbejder sammen med
  • Du formår at sætte din faglighed i spil i en praktisk kontekst, og kan levere løsningsorienteret og pragmatisk rådgivning
  • Du kan samarbejde med kollegaer med mange forskellige fagligheder
  • Du er udadvendt, imødekommende og god til at bygge relationer
Vi lægger også vægt på, at du arbejder effektivt, struktureret og selvstændigt og bevarer overblikket, også når der er travlt. Du har gåpåmod og er ikke bange for at give dig i kast med nye opgaver. Du ser dine opgaver i sammenhæng med hele organisationen.

Vi tilbyder et engageret team med en uformel omgangstone. Du får et job, hvor du har stor indflydelse på egne opgaver og en høj grad af fleksibilitet i tilrettelæggelsen af dit arbejde.

Færdselsstyrelsen – hvem er vi…

Færdselsstyrelsen er en styrelse under Transportministeriet. Vi er ca. 600 medarbejdere, som hver dag arbejder for at skabe de bedste rammer for sikker og bæredygtig færdsel på vejene. Vi har ansvaret for tilsyn og regulering på vejtransportområdet i Danmark og for køreprøveafvikling og -administration.

Har du lyst til at vide mere om Færdselsstyrelsens organisation, strategi og vision kan du læse herom på www.fstyr.dk.

Løn og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen. Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem den pågældende faglige organisation og Finansministeriet med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er til besættelse 1. marts 2024 eller snarest muligt derefter.

Stillingen ønskes som udgangspunkt besat i Ribe, men hvis rette ansøger, ikke kan findes i nærområdet, kan ansøgere ansættes på en anden af Færdselsstyrelsens lokationer. Her skal du forvente at skulle til Ribe cirka to gang om ugen, nogle gange mere. Du må desuden forvente, at du i din oplæringsperiode skal møde ind i Ribe.

Yderligere information

Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt teamleder Tanja Skyum-Nielsen ved at sende en sms på telefon 4187 1824, så ringer hun tilbage.



Ansøgning

Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via Færdselsstyrelsens ansøgningsportal på www.fstyr.dk senest den 15. januar 2024. Vi forventer at afholde samtaler i uge 4 2023. Vi gør opmærksom på, at der i rekrutteringsprocessen kan indgå en case eller tests.

Der vil blive indhentet referencer og straffeattest som led i ansættelsesforløbet.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Færdselsstyrelsen, Sorsigvej , 6760 Ribe

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962992

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet