BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for god kundeservice?
Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker i løbet af en dag? Er du er serviceminded helt ud til fingerspidserne og trives i en travl hverdag? Så er du måske vores nye kollega i Kundebetjening?
Om Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen er en styrelse under Transportministeriet. Vi er godt 600 medarbejdere, som hver dag arbejder for at skabe de bedste rammer for sikker og bæredygtig færdsel på de danske veje. Vi har mange forskellige opgaver og fagligheder, men fælles for os er, at vi har vi fokus på at udvikle en kultur, hvor vi tager ansvar på tværs af organisationen – vi ved nemlig, at vi er hinandens forudsætninger for at lykkes med at nå organisationens strategiske mål. Meningsskabende ledelse med fokus på læring og rum til handlekraft er en del af Færdselsstyrelsens ledelsestænkning og grundlaget for den kultur vi ønsker udviklet.
Om stillingen
Du vil blive en del af et fagligt fællesskab med 16 dygtige kollegaer i Kundebetjening. Dit team har egen teamleder, som refererer direkte til kontorchefen.
Vi ønsker tre nye kollegaer, der kan genkende sig selv i disse karaktertræk:
- Du skaber god dialog og giver en professionel serviceoplevelse. Du er glad for at tale med mennesker, er tålmodig og forstår værdien af en grundig og god tone i kontakten med kunderne. Du er god til alle typer af mennesker. Det er derfor vigtigt, at du er kommunikativ stærk og professionelt kan afdække kundens behov, mens du vejleder venligt og imødekommende.
- Du er en energisk medspiller. Du samarbejder gerne om dine daglige opgaver i tæt dialog med resten af dit team og på tværs af organisationen. Derfor er du god til at skabe relationer internt for at blive klogere på, hvad dine kolleger arbejder med – og du kan lide at opsøge faglig viden, så du altid er klædt på til at kunne svare korrekt og vejlede vores kunder på bedste vis.
- Du er struktureret i din tilgang til opgaver. I en travl hverdag er du god til at bevare overblikket, og du forstår vigtigheden af at prioritere opgaverne i den rette rækkefølge. Du er god til at skifte fra at besvare kunders henvendelser til at tage aktiv del i at løse teamets øvrige kerneopgaver som fx sagsoprettelse og journalisering af henvendelser fra virksomheder og borgere.
- Du navigerer sikkert rundt i vores it-systemer. Du er interesseret og motiveret for at tage imod nye udfordringer inden for det digitale område. Vi har mange digitale systemer, som vi anvender på daglig basis.
En dag på jobbet
Det meste af dit arbejde foregår ved telefonen, hvor du udgør vores kunders første møde med Færdselsstyrelsen.
Her er eksempler på konkrete opgaver, du kommer til at løse:
- Screene og identificere kundernes behov
- Vejlede i love og regler på vores mange fagområder
- Visitere til relevante fagmedarbejdere i Færdselsstyrelsen
- Visitere til andre myndigheder
- Henvendelser på engelsk skal du være klar på at håndtere. Derfor forventer vi, at du er tryg i dialog på engelsk
- Deltage i vores sagsstyringsopgaver i form af journalisering og sagsoprettelse af skriftlige henvendelser før og efter telefontid
Hvis du vil høre mere om stillingen er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Anitta Mikkelsen på telefon 4187 5502. Send gerne en SMS, så ringer Anitta tilbage.
Ansøgning Send din ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter via Færdselsstyrelsens ansøgningsportal på www.fstyr.dk senest den 17. april 2024 kl. 12.00
Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 24. april.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Færdselsstyrelsen, Sorsigvej , 6760 Ribe
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018628