Ledig stilling som Business Controller til produktionsvirksomhed i Ribe: Optimér økonomiske processer og vækst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en business controller til en produktionsvirksomhed i Ribe. Med en stærk tilstedeværelse både nationalt og internationalt, tilbyder virksomheden spændende karrieremuligheder og et dynamisk arbejdsmiljø. For at understøtte deres fortsatte vækst mangler de nu en dygtig business controller til at styrke økonomiafdelingen.

Som business controller vil du være med til at optimere virksomhedens økonomiske processer og understøtte ledelsen med relevante økonomiske analyse. Du vil spille en central rolle i at sikre virksomhedens stabilitet og vækst ved at levere præcise og rettidige rapporter, budgetter og prognoser.

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-BCRA-6760".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse og opfølgning på budgetter og forecasts
  • Analyse af produktionsomkostninger og identificering af optimeringsmuligheder
  • Udvikling og vedligeholdelse af økonomiske modeller og rapporteringsværktøjer
  • Månedlig rapportering til ledelsen samt ad hoc rapportering 
  • Overvågning af virksomhedens økonomiske perdomance og nøgleindikatorer (KPIs)
  • Deltagelse i projekter relateret til omkostningsreduktion og effektivisering 

Faglige kvalifikationer 

  • Relevant økonomisk uddannelse (cand.merc., HD eller tilsvarende)
  • Stærke analytiske evner og erfaring med økonomisk modellering
  • Indgående kendskab til ERP-systemer og avancerede færdigheder i Excel
  • Kendskab til budgettering, forecasting og rapportering
  • God forståelse for produktionsøkonomi og omkostningsstyring
  • Behersker dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt

Personlige kvalifikationer 

  • Struktureret og detaljeorienteret med en høj grad af præcision 
  • Proaktiv og løsningsorienteret med stærke problemløsningskompetencer 
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner 
  • Evne til at arbejde selvstændigt og håndtere flere opgaver samtidigt 
  • stærk forretningsforståelse og evne til at se helheden 
  • Fleksibel og tilpasningsdygtig i gorhold til nye opgaver og udfordringer 

Særlige forhold 

  • Løn efter kvalifikationer og erfaring 
  • Opstart efter aftale 
  • 37 timer med mulighed for fleksible arbejdstider 
  • God frokostordning og personalegoder 

Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-BCRA-6760".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091006

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet