Projektleder til alsidigt kommunikationskontor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du stor analytisk kapacitet og kan omsætte kompleks viden til værdiskabende kommunikationsløsninger? Kan du drive og koordinere projekter med mange interessenter? Og har du erfaring med at måle og dokumentere effekten af kommunikationsindsatser?

Vær med til at løse en samfundsrelevant opgave
Kontorets opgave er via produktion af kommunikationsprodukter at understøtte borgerne i at betale den korrekte skat til tiden. Det gør vi i samarbejde med skattefaglige specialister i andre kontorer og med de kontorer, som har det tværgående, overordnede ansvar for styrelsens forskellige kommunikationskanaler.

Det er derfor vigtigt, at du kan drive processer og projekter, hvor man skal forene skattefaglig og kommunikationsfaglig viden. Du skal have en stærk analyseprofil, kunne stille de rigtige spørgsmål, så du får tilstrækkelig både skattefaglig og brugeroplevet viden og kunne omsætte og forenkle dette komplicerede stof til værdiskabende kommunikationsløsninger.

Dine primære opgaver:

  • Analysere kommunikationsmæssige problemstillinger i dialog med skattefaglige specialister
  • Omsætte komplekse problemstillinger til praksisnær vejledning, der understøtter specifikke målgruppers behov og skaber værdi for forretningen
  • Planlægge og udarbejde konkret adfærdskommunikation til f.eks. breve
  • Lede og deltage i tværgående borgernære kommunikationsprojekter
  • Bidrage til at indsamle, analysere og strukturere kvalitative og kvantitative data, herunder ift. brugerrejser (UX) og analyser samt effektmålinger af vejlednings- og kommunikationsaktiviteter
  • Indgå i korterevarende kommunikations- og formidlingsopgaver
  • Koordinering ift. forskellige tværgående opgaver i kontoret.
Dine kompetencer
Vi ser gerne, at du har:

  • solide projektledelseskompetencer eller erfaring fra en koordinerende funktion
  • erfaring fra en politisk styret organisation
  • viden om adfærdskommunikation eller strategisk kommunikation
  • erfaring med dataanalyse og effektmålinger.
For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du kan sætte dig ind i nyt, kompliceret stof og kan formidle komplekse, faglige budskaber. Du har derfor også et drive, der gør, at du søger viden, rykker på tingene og skaber fremdrift, både selvstændigt og i samspil med andre.

Derudover vægter det højt, at du som person er:

  • proaktiv, nysgerrig og idérig
  • initiativrig, struktureret og løsningsorienteret
  • optaget af både det overordnede og har styr på detaljerne
  • afklaret omkring det at arbejde i en politisk styret, kompleks organisation.
Din nye arbejdsplads
Personvejledning består pt. af otte medarbejdere. Vi er en del af fagdirektørområdet Person, som har hovedsæde i Ribe. Vi tilbyder en rigtig god kultur, hvor vi lægger vægt på, at det skal være meningsfuldt og sjovt at gå på arbejde. Du vil få en tempofyldt hverdag i en stor og kompleks organisation, hvor du får mulighed for at opdyrke et bredt netværk. Samtidig giver organisationens størrelse dig gode muligheder for en bred vifte af karriereveje alt efter dine ønsker og kompetencer.

Skatteministeriet lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår, og rammerne for arbejdstilrettelæggelsen drøftes mellem leder og medarbejder med udgangspunkt i den samlede opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse, samt yderligere relevant materiale senest d. 4. april 2024 via linket ”Søg stillingen”.

Første runde samtaler afholdes den 9. april 2024 og anden runde samtaler den 16. april 2024. Der kan indgå en person- og logisk analyse i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Nygaard Jensen på telefon 72 37 28 26.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Tiltrædelse d. 1. juni 2024 eller efter aftale.

Dit arbejdssted vil være Sorsigvej 35, 6760 Ribe.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet referencer og straffeattest.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Ribe, Sorsigvej 35, 6760 Ribe

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6008074

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet