Specialcentret søger en administrativ blæksprutte, så kom endelig frit frem!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Specialcentret har netop iværksat en ny ledelsesmæssig organisering, og er aktuelt i gang med en ny administrativ organisering, hvor især arbejdsplanlægning for de fleste afdelinger fremover bliver en helt central arbejdsopgave.

Vi søger derfor pr. 1.1.2024 en både fleksibel, nytænkende og engageret administrativ medarbejder med en positiv tilgang i opgaveløsningen generelt.

En administrativ medarbejder med arbejdsmæssig erfaring inden for offentlig administration i kommunalt regi i almindelighed og meget gerne med erfaring inden for døgntilbudsområdet i særdeleshed.

Du vil komme til at indgå i et tæt og positivt arbejdsfællesskab i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med Specialcentrets øvrige kompetente medarbejdere på de enkelte afdelinger, de to pedeller i henholdsvis Ribe og Esbjerg, og ledelsen ligeledes i henholdsvis i Ribe og Esbjerg.

Du får en administrativ kollega i Specialcentret i Ribe, og en kollega i Aflastningen i Esbjerg, der, ligesom dig, arbejder med arbejdsplaner for afdelingerne, som en del af deres opgaveportefølje, ligesom du vil få et mere perifert samarbejde med administrative kollegaer på Udviklingscenter Vest.

Stillingens opgaver
Arbejdsplanlægning og forskellige former for administrative arbejdsopgaver af både økonomisk og bogføringsmæssig karakter, samt konsultativ understøttelse af ledelse og personale i specifikke IT- mæssige arbejdsopgaver i dagligdagen.

Så skulle du besidde både indsigt, kendskab og erfaring i arbejdet med arbejdsplaner og overenskomster, og samtidigt også har både flair og interesse i sådanne arbejdsopgaver sammenholdt med interesse og kompetencer for IT, og sætter stor pris på at lære nyt, er det måske lige dig, vi søger.

Besidder du desuden andre former for administrativ og konsultativ indsigt og erfaring, som du mener, vi også kan drage gavn af i Specialcentret, så lad os også endelig vide det i din ansøgning.

Det ugentlige timeantal i forhold til denne stilling vil derfor afhænge af dine samlede faglige kompetencer, din erfaring, og hvor bredt du repræsenterer indsigt og arbejdsmæssig interesse i forhold til de forskelligartede arbejdsopgaver, Specialcentret har brug for.

Skriv derfor også meget gerne i din ansøgning, hvor mange ugentlige timer, du ønsker at arbejde.



Grundlæggende faglige kompetencer
Vi forventer at du:

  • Har en relevant administrativ uddannelse
  • Har indsigt i og erfaring med arbejdsplanlægning og overenskomster
  • Har erfaring inden for offentlig administration og også meget gerne administrative konsulentopgaver
  • Har stor faglig kompetence og interesse generelt inden for it- mæssige opgaver og meget gerne konkret erfaring og kendskab til Prisme, Acadre og Sensum Bosted
  • Har gode kommunikations- og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt.

Personlige kompetencer
Vi søger en person som:
  • Er åben, fleksibel, loyal, engageret, positivt tænkende og har humoristisk sans
  • Er innovativ og kreativ, kan lide nye udfordringer og er god til at samarbejde
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kan trives i en travl hverdag
  • Og vigtigst af alt, har den rette tilgang i opgaveløsningen, hvor intet er for småt og intet er for stort, og ligesom den øvrige personalegruppe, uanset arbejdsfunktioner, har løsning af kerneopgaven på allerbedste vis som det absolutte og centrale omdrejningspunkt i hverdagen.


Borger & Arbejdsmarked
Specialcentret er Esbjerg Kommunes specialiserede tilbud til børn og unge med betydelige og varigt nedsatte fysisk og psykiske funktionsevner.
Vi hører til i forvaltningen Borger og Arbejdsmarked, Familieområdet under Barn- ung- voksen.
For yderligere oplysninger, se meget gerne vores Hjemmeside: https://www.esbjerg.dk/hjaelp-og-pleje/handicap-og-psykiatri/boern-og-unge-med-saerlige-behov/aflastning-og-botilbud/fakta-om-specialcentret


Vi tilbyder
  • En hverdag med tæt samarbejde overalt i organisationen
  • Et arbejdsmiljø, der har fokus på arbejdsglæde, humor og et højt tempo
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter kvalifikationer og gældende overenskomst.
Stillingen har reference til centerchefen.

Tiltrædelse pr. 1. januar 2024.

Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Ved ansættelse i stillingen bliver straffeattest og børneattest indhentet.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til centerchef Jane Damsgaard Jensen, mobil 30894414

Ansøgningsfrist
Søndag den 26.11 2023.

Ansættelsessamtaler
Forventes at blive afholdt onsdag den 29.11.2023

Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, CV og relevant dokumentation.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Esbjerg kommune, Bøge Alle 4A, 6760 Ribe

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939376

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet